Czekoladowe babeczki prosto z serca...

Przedstawiam walentynkowe babeczki, które miały przetestować sylikonowe foremki w kształcie serduszek ...
Niestety ciasto jest na tyle gęste że po upieczeniu nie dało się ujrzeć - formy serc.
Co nie zmienia faktu, że babeczki są smaczne itd.

Przepis pochodzi z bloga - JP Gotuje http://jpgotuje.blogspot.com/2013/01/czekoladowe-muffiny-z-kremem-na-bazie.html

Składniki : 
  • łyżka kakao
  • 1/2 łyżeczki sody
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 szklanki mąki
  • 2 jajka
  • 3/4 szklanki cukru
  • 1 szklanka mleka
  • 100 g masła
  • 40 g gorzkiej czekolady
  • 100 g czekolady do polania babeczek, można zastąpić kremem
Przygotowanie : 
  1. Mąkę, sodę, proszek, kakao - wymieszać.
  2. Masło rozpuścić. Zdjąć z ognia, dodać 40 g czekolady i dokładnie wymieszać ( czekolada musi się ładnie rozpuścić).
  3. Jajka wraz z cukrem, utrzeć. Dodać do jajek rozpuszczoną czekoladę i szklankę mleka. Wymieszać. 
  4. Połączyć suche składniki z mokrymi.
  5. Nakładać do formy ( foremek) na muffinki do 3/4 wysokości.
  6. Piec 20 minut w 180 stopniach.
  7. Ja po upieczeniu polałam je rozpuszczoną czekoladę i obficie posypałam - posypką by zamaskować brak ich kształtu :)

Walentynki 2013 - czym to się je?

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka